2016. április 27., szerda

Jótékonysági kalandverseny, Flúgos Futam támogatottjai lettünk ebben az évben

Flúgos Futam egy jó falatért

Jótékonysági kalandversenyt rendeztek az elmúlt hét végén. A hazai Flúgos Futam ötlete 2009-ben született azzal a céllal, hogy a gyermekek jólétéről gondoskodó szervezetek, vagy alapítványok számára adományokat gyűjtsön.


A futam egy olyan vetélkedő, amelyben kreatív fejtörők megfejtésével, állomásról állomásra haladva kell eljutni a célig. Az elmúlt években olyan szervezetek számára gyűjtöttek már tárgyi és pénz adományokat, mint például a Fóti Gyermekváros, a Magyar Gyermekmentő Alapítvány, vagy a Heim Pál Gyermekkórház.

                                       A verseny jelmezbe öltözött résztvevői a budapesti KÖKI Terminálban MTI FOTÓ: BALOGH ZOLTÁN


- Szerettük volna a társadalmi szerepvállalás és jótékonykodás fontosságára felhívni a figyelmet és elérni, hogy a felnőttek - legalább egy napra - újra gyereknek érezzék magukat. Úgy gondoltuk, így könnyebben megértik, mennyire fontos a gondtalan gyermekkor, és tesznek is azért, hogy segítsék azokat, akiknek ez korlátozottan adatik meg – mondta Németh Tímea a rendezvény kitalálója.

Az idei versennyel a Gróf Széchényi Család Alapítványt támogatják, a szervezet az adományokat a rászoruló gyermekek étkeztetésére fordítja. Az idei évben nemcsak a versenyre jelentkezők adományai és a nyilvánosan elérhető számlaszámra való utalás növeli az alapítvány lehetőségeit, hanem egy nyilvános árverésen befolyt összeg is segíti a szervezet működését. Az árverésen többek között Michelisz Norbert autóversenyző tavalyi versenyoverállja is kalapács alá került.

- Nagy örömmel fogadtam a felkérést, hogy én legyek a jubileumi Flúgos Futam fővédnöke, hiszen számomra is nagyon fontos célokat segít ez a rendezvény. Rengeteg rajongói ajándékot kapok gyerekektől és nincs annál szebb, amikor látom az őszinte, boldog mosolyukat – emelte ki Michelisz Norbert.

Forrás: https://nepszava.hu/cikk/1092489-flugos-futam-egy-jo-falatert
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése